האגודה הישראלית לצילום טבע – INPA

פורסם ב: טבע, כל הכתבות | 2

ואוו! איזו שנה עמוסה ומעניינת היתה לי!

כבר הרבה זמן לא עדכנתי אתכם במה שעובר עליי כי בתקופה האחרונה, פרוייקט רדף פרוייקט ופשוט לא הצלחתי לפנות מקום בראש לכתיבת עדכונים…  אני מבטיח לחזור לכתוב בתכיפות יותר גבוהה ממש בקרוב, למרות שגם השנה הבאה מסתמנת בינתיים כעמוסה לא פחות (טפו, טפו , טפו…)

אני רוצה לנצל הזדמנות ולעדכן אתכם לפחות בדבר אחד מעניין ומרגש שקרה לי לא מזמן ותקף היום במיוחד: השקתה של "האגודה הישראלית לצילום טבע" (INPA). למה זה מרגש? ולמה זה קשור אליי?

חוץ מהעובדה שאני צלם טבע ישראלי ושסוף סוף קמה אגודה ששמה לה למטרה להוות גוף מרכז מקצועי לנושא צילום טבע  ושתהווה מקור ידע ואירגון גג הדואג לצלמים ולטבע, התכבדתי לקבל על עצמי את ניהול פורום צילום תת ימי בפורומים שבאתר האגודה.

אני מאחל לי, לאגודה ולטבע בישראל, הצלחה בפעילות המשותפת!

לכתבה על האגודה ב-Ynet

 מתוך אתר האגודה:

האגודה הישראלית לצילום טבע - INPA

"האגודה הישראלית לצילום טבע – מטרות וחזון

האגודה הישראלית לצילום טבע נוסדה על מנת לקדם את צילום הטבע בישראל.

בין מטרותיה עזרה בשימור המערכת האקולוגית בישראל, חינוך להכרה ושמירה על הטבע והסביבה והעלאת המודעות לנושאים סביבתיים בקרב צלמי הטבע וכלל האוכלוסייה.

האגודה הינה ארגון ללא מטרות רווח הנוסד מטעם צלמי הטבע ולמען צלמי הטבע וככזה נועד לאפשר לצלמי הטבע בארץ ללמוד ולהתפתח בדרך של הפריה הדדית, שיתוף, למידה, מפגשים משותפים והרצאות, תוך כדי העלאת קרנו של צילום הטבע בישראל, והגברת תרומתו לחברה ולשמירת הסביבה.

כמו כן שואפת האגודה לקדם את ההכרה בצילום טבע כסוג של אומנות, לחתור למצוינות ולמקצועיות בדגש על שמירת כללי אתיקה והתנהגות והשתתפות פעילה במיזמי שמירה על הטבע בשיתוף פעולה עם ארגונים סביבתיים.

מטרות האגודה הישראלית לצילום טבע – כפי שמופיעות בתקנון הרשום שלה

•  קידום צילום הטבע בישראל.

•  חינוך לשמירה על הטבע והסביבה בקרב קהילת הצלמים.

•  האגודה תהווה פלטפורמה מקצועית וחינוכית לצלמים חדשים וקיימים, ותשאף לשפר את רמתם המקצועית בדרך של הפריה הדדית,שיתוף,למידה,מפגשים משותפים והרצאות.

•  העלאת קרנו של צילום הטבע בארץ, וקידום ההכרה בו כסוג של אומנות.

•  חינוך והעלאת המודעות בקרב כלל האוכלוסייה לחשיבותו של הטבע והשמירה עליו.

•  השתתפות פעילה במיזמי שמירה על הטבע והנוף בארץ.

•  ניסוח קוד אתי לצלמים.

•  שאיפה למצוינות ולמקצוענות."

אני קורא לכל חובב טבע לעקוב ולהצטרף לקהילה זו ובכך להיות מעורב ואף להשפיע מתוך הקהילה על פעילויותיה השונות אשר יתפרסמו באתר ובכלי התקשורת וכמובן, לבקר בפורומים, להנות מהתמונות של הצלמים חברי הקהילה ואפילו לתת ביקורת. למי מכם שמצלם טבע, זו הזדמנות נהדרת להעלות צילומים שלכם, לקבל עליהם ביקורת משורה של צלמי טבע מהטובים בארץ ואפילו בעולם וללמוד טכניקות לצילום טבע.

הרשם עכשיו

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.