ניקון D7000 ומארזי הצלילה החדשים

פורסם ב: כל הכתבות, ציוד תת מימי | 0

אותו הסיפור חוזר כל פעם מחדש…  חברת צילום מובילה (קנון/ניקון/סוני) מכריזה על מצלמה חדשה ומבטיחה וכל יצרני המארזים התת ימיים נכנסים לתחרות מי יגיע ראשון ללקוחות עם מארז זמין לרכישה.

היום הסיפור הזה קורה עם הכרזתה של ניקון D7000, אתמול היתה זו הקנון 7D ומחר תהיה זו הסוני NEX-xx…

נחמד לראות איך החברות הגדולות רבות עלינו ונכנסות למירוץ נגד הזמן. כשאתה ראשון בשוק ואין לך מתחרים, המחיר משחק תפקיד שולי בבחירת הלקוחות שרוצים כאן ועכשיו. פורומים ובלוגים בארץ ובחו"ל מתמלאים כתבות ושמועות על יכולות הציוד החדש וכולנו מתמלאים ציפייה ומתחילים לחשוב על חשבון הבנק שלנו…  שזה הדבר היחיד שיעצור אותנו מלרוץ לארנק ולקרוא לעצמנו את שורת המספרים הארוכה מידי שעל גב כרטיס האשראי.

עדות יפה למה שקורה בימים אלו סביב הכרזתה של ה-D7000 (הסמוכה כל כך לבולמוס הקניות של חג המולד אצל אחינו הנוצרים) אפשר לראות באתרי הצילום התת ימי והפורומים בחו"ל:

(בלחיצה על הקישורים יפתח חלון חדש עם הכתבה)

Underwater Photography Guide, אחד הבלוגים המובילים בעולם הצילום התת ימי, ממש דיברו עם נציגי Aquatica על המארז שעוד נמצא על שולחן השרטוטים… אפילו תמונות שלו עוד אין.

מארז אקוואטיקה לניקון D7000

Dive Photo Guide, כתבו בדיוק על אותו נושא עם אותן התמונות

Dive Photo Guide, מיידעים אותנו על הכרזתו של מארז איקלייט ל-D7000

מארז נאוטיקם ל-D7000

WetPixel, אחד הפורומים הגדולים (אולי הכי גדול) בעולם הצילום התת ימי מציין את המארז של אקוואטיקה בחדשות

עוד ב-WetPixel, נאוטיקאם (Nauticam), אחת החברות המובילות, מכריזה על מארז ל-D7000 ומבטיחה אותו עד סוף נובמבר.

לא רק בחו"ל… גם בארץ, באתר הצילום MegaPixel, ערים לציבור הצלמים התת ימיים ומארז הצלילה של נאוטיקם הגיע אף לשם…

מארז איקלייט ל-D7000

החברות לא מסתפקות בכך ודואגות ליידע אותנו גם בדף הפייסבוק שלהן על כל התקדמות שהן עושות לקראת הצגת המארז ומקבלות הזמנות עוד לפני יציאת המארז לשוק. כל שנשאר לנו לעשות זה לבחור…

האמת היא, שלנו, בתור לקוח ישראלי, יש הרבה פחות בעיות בחיים מאחר והחברות שמיובאות לארץ ושיש להן גם יופי של שירות כאן, הן "איקלייט" ו-"סי אנד סי". מי שרוצה מארז ללא החשש שיום אחד משהו ישבר בו והוא יצטרך להתחיל לרוץ עם טלפונים לחו"ל ולשלוח חבילות כבדות שהוא לא יודע מתי יחזרו… שירים טלפון ל"דוגית". רני מייבא כבר שנים ציוד צילום תת ימי ולאחרונה נוסף לצוות החנות: יהב אש, בחור נחמד וצלם תת ימי מעולה שהרים מחלקת צילום תת ימית מכובדת בחנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.