צבא הגנה לטבע מתחת למים

פורסם ב: טבע, כל הכתבות, תת מימי | 0

אחד מהפרוייקטים המעניינים ושוברי השגרה שלי לאחרונה היה צילום באתר שסגור לרוב עם ישראל בחופי אילת והוא בסיס חיל הים.

ההזמנה לצלם באתר המיוחד הזה התאפשרה בעקבות הקשר שלי לפרוייקט "צבא הגנה לטבע" שהוא מיזם משותף של החברה להגנת הטבע וצה"ל בו קצינים וחיילים לוקחים אחריות על הסביבה בה הם מתאמנים בהקשר של שמירה על הטבע, תוך ביצוע יוזמות שונות לשיפור המצב הקיים.

את הצלילות ביצעתי עם חברי הטוב, קובי כהן, שסייע לי בכל המנהלות מעל ומתחת למים וניתן לראות אותו בחלק מהתמונות כשהוא מדגמן ומחזיק את התאורה.

מטרת הצילום היתה להראות לחיילי הבסיס, שרובם אינם צוללים, מה יש להם מתחת לאף, פשוטו כמשמעו, במקום בו הם "מבלים" את שרותם הצבאי ולקיים תערוכה בבסיס, שתראה את הנופים התת ימיים ואת הדגים המקומיים, בדגש על ההקשר שלהם לסביבת המחיה שלהם בבסיס הצבאי. כדי לעמוד במשימה הזו היה לי ברור שאשתמש בעיקר בעדשת הפישאיי האהובה עליי, כך שאוכל לכלול את הדגים בתוך הנוף הייחודי לבסיס ברקע התמונות.

אני מקווה בהחלט שיצא לי לצלול שם שוב בעתיד הקרוב ומאוד רוצה שזה כבר יהיה עם ה-D500 החדשה במארז אקוואטיקה.

אני גאה לספר שכחלק מהסקת המסקנות מהצלילות עם צוללי "סנפיר" השפעתי על מפקד הבסיס ומוביל הפרוייקט לקחת את הצוללים שלו לצלילות "שיפור יכולת" באתרים המוכרזים באילת במטרה שיצאו מהשירות שלהם כשהם: א- צוללים טובים ובטוחים יותר וב- מכירים את הסביבה התת ימית באילת אחרי ששירתו בה קרוב לשלוש שנים.

אני מצרף כאן מצגת קטנה המורכבת מתמונות שצולמו במהלך היומיים באילת:


 

 

צילום תת ימי - צבא הגנה לטבע - אילת צילום תת ימי - צבא הגנה לטבע - אילת צילום תת ימי - צבא הגנה לטבע - אילת גורגוניה מרהיבה לוחמי יחידת סנפיר צבא הגנה לטבע - אילת קרוקודייל-פיש צבא הגנה לטבע - אילת לוחמי יחידת סנפיר צבא הגנה לטבע - אילת

שושנון ושושנה
שושנון ושושנה
זהרון בתאורה אחורית
זהרון בתאורה אחורית

צבא הגנה לטבע - אילת

צבא הגנה לטבע - אילת
צבא הגנה לטבע – אילת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.