אפסון אילת 2010 – תחרות צילום תת ימי

פורסם ב: כל הכתבות, תת מימי | 0

זו השנה השישית בה מתרחשת תחרות הצילום היוקרתית בהשתתפות צלמים מכל העולם בים האדום וזו השנה השלישית בה אני לוקח בה חלק.

השנה, על אף שנראה היה שהשתתפו פחות צלמים משנים קודמות ומהתרשמות שלי גם האווירה היתה קצת פחות נעימה, הרמה הגבוהה נשמרה והצילומים שהוגשו, ובטח אלו שזכו הם צילומים מצויינים בכל פרמטר!
אני החלטתי השנה לקחת את התחרות בקלות יתרה כך שנשאר לי זמן פשוט ליהנות מהצלילות הארוכות….
בשנה החולפת לא יצא לי לצלול באילת אפילו פעם אחת כך שחסרה לי היכרות עם השטח, והידע היכן למצוא את היצורים הקטנים והשונים פשוט לא היה. היות ורק לא מזמן נכנסתי לתחום המאקרו עת רכשתי את עדשת המאקרו הראשונה שלי, ניצלתי את ההזדמנות ללמוד את הנושא ולבחון את יכולותי בו.

בתחרות קיימות כמה קטגוריות כשאני נרשמתי לשתיים בלבד: "חובבים" ו"דג השנה". קטגוריות נוספות היו: "מקצוענים", "אופנה ועירום" ו"וידאו".

אתם מוזמנים להציץ ב-5 התמונות שהגשתי בקטגוריית חובבים:

Epson 2010 Best 5 – Images by Hagai Nativ

וכמובן גם ב-5 התמונות שהגשתי ל"דג השנה" הלא הוא- זהרון:

Epson 2010 Lionfish – Images by Hagai Nativ

אני מקווה שהשנה יצא לי לצלול באילת יותר פעמים מהשנה החולפת, כמו כן אני מקווה שהתחרות תתקיים פעם שביעית בשנה הבאה באילת מפני שהמפגש עם צלמים נוספים והחשיפה לשיטות עבודה חדשות עושים טוב לכל הצדדים.

לסיום, אני גאה בזכייתו של החבר והצלם הישראלי מארק פולר בקטגוריית המקצוענים! מארק החל את דרכו מתחת למים, כמוני, לפני 3 שנים והתקדם במהירות מדהימה בעולם התת ימי תוך שימוש מושכל ויצירתי בתאורה ובטכניקות צילום מתקדמות. את התמונות של מארק ושל זוכים אחרים אפשר למצוא בכתבה שהתפרסמה בנושא התחרות ב-ynet.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.