בת מצווה לבת הים

פורסם ב: כל הכתבות, תת מימי | 0

לפני מספר שבועות פנה אלי חבר מתחום הצלילה, בבקשה שאצלם לו סרטון לבת המצווה של הבת שלו.

כמו בכל שיחה עם לקוח, התחלתי להריץ בראש את מה שצריך לעשות ולדמיין איך זה יראה וכששאלתי אותו מה הוא רוצה לראות בתוצאה, הוא ענה שהבת שלו כבר חשבה על הכל. היא רוצה להצטלם כשהיא צוללת עם מיכלים, מוצאת משהו במים שהופך אותה לבת ים וכבר יש לה את כל התלבושות והאביזרים. איזה יופי! לא צריך לחשוב על רעיונות. הכל כבר מוכן! טוב… כמעט.

בת המצווה בעוד חודשיים בדיוק, הלו"ז שלי תפוס לשבועיים הקרובים, הים הולך ומתקרר ואפילו קצת סוער, צריך לתאם מספר אנשים ליום הצילום, לערוך את הסרטון ובכל רגע לקראת בת המצווה אשתי עלולה ללדת…:-) צריך לקבל החלטות, ולבצע אותן ביעילות. יש לנו חלון של שבועיים-שלושה לביצוע הצילום וכדאי שהכל ילך חלק.

בתור התחלה, קבענו שהצילום יתבצע בסחנה (עין השלושה), וכך נוריד את המשתנה המרכזי שהוא הים התיכון הבלתי צפוי והמתקרר. הסחנה הוא מקור מים טבעי בעל טמפרטורה נוחה בכל השנה וראות שניתן לצלם בה.
תיאמנו מספר תאריכים אפשריים לביצוע הצילום כדי שנוכל לנקז אליהם את כל האנשים המשתתפים ווידאנו מספר פעמים שכל הציוד מוכן לקראת יום הצילום ומי מביא מה.

בבוקרו של יום הצילום עצמו, התייצבתי בסחנה והתחלנו יום צילום מעט מאתגר ומהנה ביותר.

את הצילום ביצעתי עם מצלמת גופרו 4 ברזולוציית 4K כך שיכולתי (וכך עשיתי) לבצע התקרבות (זום-אין) בעריכה ואפילו ללכוד כמה תמונות מתוך הוידאו ברזולוציה של 8MP כדי שיהיו להדפסה או להצגה כתמונות במחשב. הפילטר האדום לא התאים לשימוש במים של הסחנה כך שתיקון הצבעים במלואו בוצע בתוכנת העריכה לאחר הצילום.

לטובת הצילום השתמשתי בשני פנסי גאלאקסי של אינטובה המפיקים 2500 לומנס כ"א.
במקרה הזה של צילום ביום במים רדודים, יש צורך להשתוות ואף להתגבר על תאורת השמש. אם היו לי פנסים חזקים יותר הייתי משתמש בהם…

בסופו של דבר, התוצאה היא המדד החשוב ולשמחתי, כלת בת המצווה והמשפחה מאוד אהבו את הסרטון שיצא ואפילו הרשו לי להעלות אותו לבלוג שלי, אז הנה, אתם מוזמנים לראות, להנות, לשאול ולהגיב.

ועוד דבר: צילום הפתיחה של רותם (בת המצווה) לובשת חליפת צלילה הועבר לי ע"י המשפחה וצילום הדולפין המשובח השוחה לכיוון המצלמה בוצע ע"י הסבא של רותם, שלמה גרשוני מעל הצוללת "שירה" שבמפרץ חיפה. תודה לכם! בלעדיכם זה לא היה אותו דבר! 🙂

 

בת מצווה לבת הים בסחנה from Hagai Nativ on Vimeo.

 

צלילה בסחנה
צלילה בסחנה
אוצר במעמקים
אוצר במעמקים

vlcsnap-00050

צלילה בסחנה
צלילה בסחנה
צלילה בסחנה עם שחר גרשוני
צלילה בסחנה עם שחר גרשוני
בת מצווה לבת הים
בת מצווה לבת הים
בת מצווה לבת הים
בת מצווה לבת הים

vlcsnap-00065

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.