ספארי צלילה ב"ראס מוחמד"

פורסם ב: טבע, כל הכתבות, תת מימי | 2

ואוו! אתמול חזרתי מספארי צלילה ב"ראס מוחמד": השפיץ הדרומי של חצי האי סיני. מיותר לציין שהיה מדהים, אבל בכל זאת- היה מדהים! עוד לא הספקתי לעבור על כל 1000 ומשהו התמונות שצילמתי בשלושת הימים האלו, אבל אני מבטיח שבהמשך אפרסם כאן פוסט מיוחד העוסק בספארי ביתר פירוט ואז אתן גם לינק לאלבום התמונות מהספארי.

קבוצת הצלילה נכנסת למחסני ה"טיסלגורם"

בינתיים אני יכול להגיד שהחוויה של לצלול בראס מוחמד לאורכו של מצוק תת ימי המתחיל מגובה פני הים ונופל בחדות עד לעומק של 800 מטר, היא משהו שלא שווה לוותר עליו. שחייה עם דולפינים שפתאום מגיחים לצד סירת הספארי לעת ערב זו חוויה שכדאי לחוות. צלילה בעושר התת ימי של סיני, הנחשב לריף העשיר בעולם והוא פה ממש לידינו, מעבר לגבול בהוצאה כספית לא גדולה מידי, הוא משהו שמומלץ לכל אחד ואחת.  האנדרנלין המציף אותך בעת סיור תת ימי באוניית האספקה הבריטית "טיסלגורם", שהוטבעה ב-1941 ע"י הגרמנים כשעגנה בעומק של 30 מטר ועליה עדיין נמצאים כל האופנועים, משאיות, קטרים, מנועים וכל מה שהיה עליה ערב הטבעתה, זו חוויה שרק בשבילה הייתי נוסע מיד לסיני.

צלילה בראס מוחמד

על כל אלו, תוסיפו מצלמה תת ימית המאפשרת לי לתעד את כל היופי הזה ולחלוק אותו איתכם… תענוג!!!  אז אשאיר אתכם עם כמה תמונות "טיזר" לעידוד המוראל…

2 Responses

    • חגי נתיב

      תודה יוסי!
      יופי של אתר, אני בטוח שאשתמש בו בהמשך.
      אשמח לראות אותו גדל ומכיל יותר תמונות.
      אתה מוזמן לקחת חלק בספארי צילום במיצרי טיראן המוקדש לצלמים ולצילום בהדרכתי הצמודה.
      https://hagainativ.com/archives/1036

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.